خلوت حریری ناز

ممنون که هستی خدا

خلوت حریری ناز

ممنون که هستی خدا

قجر بانو؟!



قجر بانو؟!

 

 

 

کمی قهوه

 

کمی دمنوش از لب های شیرینت

 

کمی آرامش از دریای چشمانت

 

کمی آشوب

 

دمی عشوه

 

بگیرم جان، میان تخت سیمینت

 

  

 

 

بیا آرااام در آغوشم

 

که من بی تو...

 

جهانی خفته ، خاموشم.

 

 

 

بخوان شعری

 

نوازش کن تن سردم

 

بکش دستی به احساسم

 

گل یاسم.

 

 

 

 

 

عمارت ها به پا کردم پری پیکر

 

ولی لطف و صفای دیگری دارد...

 

حرم از مرمر سینه

 

و

 

قصری جنس اشک ، بر ساحل دیده

 

 

 

بسازم کاخ رویایم ...

 

دگرگونه

 

گره از زلف خود وا کن

 

بیاویزم ز گیسویت

 

به چاه و چاله ی گونه.

 

 

 

 

 

قجر بانو؟!

 

 

 

گل نارم!

 

خمورم من!!

 

شراب کهنه می خواهم

 

انارِ گونه می خواهم

 

در این بزم همایون

 

از این خم خانه ی خون

 

 

 

شرابی هفت ساله ،

 

از این منظومه می خواهم.

 

 

 

قجر بانو!

 

 برقص حالا

 

بچرخ مستانه ی زیبا

 

نمک ریز دختر خلخال برپا

 

بکن شوری در این ویرانه برپا

 

 

 

 

 

حرامم باد سلطانی

 

گدایی می کنم بوسه

 

میان هرم این لب های قیطانی

 

 

 

بچرخان

 

آن تن نازِ فریبا را

 

 

 

بلرزان پایه های

 

این سرای

 

بی سر و پا را

 

 

 

خرابم کن

 

بغل وا کن

 

بمیرم

 

در میان این پریشانی و ویرانی

 

 

 

قجر بانو

 

خرابم کن...

 

 

با احترام صبور// فصل عاشقانه های درباری

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز 1396,05,31 ساعت 20:01

خیالم مثل همیشه تامجالی پیدا میکنه سوی تو و خاطرات تو میره یادمه روزایی که ساعت ها میشستیم بدون وقفه حرف میزدیم با عشق واشتیاق... صبح که از خواب بیدار میشدم اولین کارم سلام به تو بود..... آخ که چه روزایی بود چه رویاهایی داشتم و نشد... دارم به این فکر میکنم که سرنوشت ادما چقد گنگ نامفهومه و خدا میدونه در اینده چی برامون تقدیر بنویسه...............

واقعا یادش بخیر
قشنگ ترین روزهای زندگیم در کنار تو گذشت ساناز. چه خاطره های قشنگی از روزهای با تو بودن دارم. هر کسی سرنوشتی داره خوشحالم که داشتن فرزند رو تجربه می کنی. این یکی از آرزوهای من بود. چه شب و روزهای زیبایی در کنار هم سپری کردیم .مثل همیشه بهترین ها رو برات آرزو دارم.

ساناز 1396,05,31 ساعت 19:27

بازم مثل همیشه زیبا وسرشار از احساس عالی بود و بازم غمگین.......

ساناز مهربونم
ممنونم از حضورت
قدم نو رسیده ات مبارک.
آنقدر ذوق زده شدم که اشک از چشمهام جاری شد
میبوسم صورت ماه غنچه ی باغ زندگیت رو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.